Workout challenge

Workout challenge, #4 Fr og Etter.

Ok den kom ganske forsinket, skulle vrt p sndag allerede, men bedre sent enn aldri. S da skriver jeg for forgie uke frem til n. Ogs oppdaterer jeg til helga fra idag til sndag, s er vi helt riktig i rute igjen!

Trening:

Tirsdag: 45 min steptime p atletica

Fredag: 35 min p eplipse maskin + yoga og tying. 40 min rask gange.

For utenom det ble det en del yoga innimellom i uka men fikk virkelig ikke til mer dessverre!

Tirsdag: "poledancing" strippestang i stua kall det hva du vill, god trening er det i hvert fall! + styrke for rumpe og lr!


Kosthold

Har nevnt litt p det, utskeielser denne uka, men som jeg sa p torsdagen var at jeg skulle skjerpe meg, og det har jeg ogs gjort! Tilbake til mitt gamle kosthold og det er kjempe deilig! Sunn mat smaker faktisk bedre nr en er vant med det og det gir s mye mer energi og bedre flse! Selvsagt s er en kopp caffe latte og litt kakao med krem i helgene livsndvendig i vinter kulla. Men at den daglige kosten er sunn er viktig alts!


Grnnsaker og tunfisk i tomat.


Aner ikke hva jeg skal kalle det, men det er spinat, egg(frittgende!) og fetaost som jeg rrte sammen og bakte i muffinshjernet mitt (se det kan bli brukt til sunne ting ogs!)

Tenkte egentlig lage en serie med innlegg p kosthold, hvertfall snn som jeg kjrer det. Og jeg vet det funker, i hvert fall for meg. Men det handler om en livsstils endring og ikke en diet. Noe som virkelig er vert det nr jeg ser p

fr:



Etter: (slutten av sommer'n ca).


Er s lei av alle slanke ideene som i vrt fall ikke har fungert for meg for jeg har n prvd meg igjennom det meste. Og selv om jeg har lagt p meg litt det siste halvret vet jeg ogs hva som skal til for f det vekk igjen. Og det har jeg begynt med n!

Workout challenge, #3

Trening:

Tredje uka inn i dette har ikke vrt like bra skal jeg vre helt rlig. Skulka tirsdags treninga som er den hardeste fordi jeg var syk. Forutenom det ble det bare med onsdag og fredag morgen. P en annen side merker jeg at jeg allerede begynner f bedre kondis, lpe lengre, fortere osv. S detter det det blei til i uka som var:

Onsdag:25 min elipse, litt styrke og en yoga time p Atletica.

Fredag: Morgen trening, 25 min elipse uttying.

Kosthold:

Kostholdet mitt har vrt veldig drlig til meg vre, mye mer mel, utskeielser og kos for ikke snakke om helgen. Men det er bare snn det blir innimellom + at det er ikke alltid s lett vre jente heller s det fr vre greit.

Inspo:







Satser i hvert fall p en bedre uke denne uka, reiser tilbake til Arendal idag, s da blir det full rulle fra og med imorgen. + at jeg har et helvete mye som skal gjres p skolen da. S kjenner jeg allrede gleder meg til helga hahah.

Workout challenge, #2

Trening:
  • Sndag: (ikke idag men forgie uke kom ikke med) blei en god kt p sndagen ogs 20 min tredemlle, tying. Kom helt ned i spagaten uten holde henda i bakken, bare en rar grimase!!
  • Tirsdag: 25 min tredemlle, styrke, tying. 45 min step time.
  • Onsdag: Gledet vi oss til Zumba og Yoga time, men instruktren var syk og det ble to dager p rad med step etterfulgt av core trening. Hardt!
  • Fredag: Sto jeg opp kl 5 for trene p morgen ettersom at vi ikke begynner fr kl 10 p skolen. Blei tilsammen 1t. gtur i hyt tempo, 25 min tredemlle, styrke, utying. (sammenlagt 2t).


S da har jeg p en mte ftt kjrt inn litt rutine p dette greiene her, planen videre frem over er: Tirsdag: Step timene + tredemlle, styrke, tye. Onsdag: Zumba og Yoga. Fredag:Morgen trening fr skolen. + Nr jeg har tid ellers men dette blir i hvert fall fast! Hres mye ut men det er faktisk ikke det egentlig. Det er egentlig bare utrolig deilig!

Kosthold:

Kostholdet mitt har egentlig vrt veldig sunt, lever p frukt og grnt, br og ntter. Med et par utskeielser for det trengs! Men har holdt meg unna mel og sukker som vanelig spiser jeg fortsatt ikke kjtt, og koser meg i helgen. M bare passe p drikke nok vann!

Inspirasjon:




Og snn sytegreie p slutten, jeg sitter p bussen n og har satt glidelsen i vranga. Fr den bare ikke opp uansett hva og har p meg parkas. Ikke det at jeg har noe imot varmen frysen som jeg er men det blir helt grusomt nr jeg skal g hjem og ikke fr p meg noe enda varmere.

Workout challenge

Ok fikk beste challengen evuuurr av ash, sjekk ut bloggen hennes for den er lovely. Men ja hun utfordrett meg litt p trenings innlegget mitt, basicaly det vi kom frem til var trene minst to ganger i uka og p slutten av uka lage et lite update-innlegg om hvordan uka har gtt med trening osv, s om noen fler vill hive seg med, hadde det vrt kjempe tft av dere.



S oppsumering av uka:

Tirsdag meldte jeg meg inn i trenings senteret p skolen, starta med 15 min tredemlle med GODT tempo, etterfulgt av styrke (trenings maskiner liksom) ogs 15 min til p tredemlle og da var jeg egetnlig ganske ferdig men s ble jeg introdusert for en stepping time da, som var hard! 45 min til med hy puls og drlig kordinasjon og kondinasjon. Flte meg som den klna da den eldre damen forran meg flte bedre med enn meg, men jeg fortsett virkelig med det for jeg har ikke vrt s utlitt bra trent p legne!

Onsdag dro jeg med Mona p trenings senteret, det ble ikke den hardeste kten med veldig deilig, 15 min trede mlle, tying og nye 15 min i rask gange.

Fredag 15 min tredemlle ogs yoga.

Idag har jeg gtt en time i regnveret, det m da telle for noe? ellers gr jeg hverdag til skolen siden det bare tar 15/20 min.

Nr det kommer til kostholdet har halve uka vrt ganske usunn, alkohol, kake og mer kakae med alkohol i. Men siste haldel har jeg virkelig vrt veldig flink! Bare frukt, br, ntter grnnsaker og tofu! fler meg s mye bedre nr det er slik mat jeg lever p!

N begynner jeg i November s er jeg forhpentlig sommer'n godt imte! Fler som tar utfordringen? La meg isfall vite! Den er ganske enkel: trene minst 2 ganger i uka og gi oss en update p sndagene om hvordan det har gtt! selv om det er lrdag idag da men heh, you get the point.